Scroll Top

واردات کالا با سرمایه از ما

واردات کالای مورد نیاز شما با تامین سرمایه از ما
واردات
بازرگانی فرهادیان جهت رفاه حال مشتریان و راحت تر شدن روند سفارش کالا و جلب اعتماد مشتریان اقدام به اجرای طرح واردات کالا به صورت 20-80 نموده است که مشتریان حین عقد قرارداد تنها 20% از مبلغ نهایی کالای خود را پرداخت می نمایند. و مابقی مراحل تا زمان تحویل کالا به عهده شرکت بازرگانی فرهادیان بوده و 80 درصد باقی مانده از مبلغ کالا هنگام تحویل کالا دریافت می شود.

بنابراین اگر به دنبال یک تجارت بین المللی بسیار پرسود هستید، می توانید واردات کالا ها و تجهیزات خود را با طرح واردات کالا 20-80 بازرگانی فرهادیان انجام داده و با اطمینان خاطر کالای خود را پس از گذشت مراحل و ترخیص کالا، دریافت کنید.
شرکت بازرگانی فرهادیان به صورت تخصصی و به سه طریق زمینی، دریایی و هوایی واردات کالا را انجام میدهد. در حال حاضر که صدور مجوز امری سخت یا غیر ممکن برای واردات شده است مزیت ما نسبت به دیگر شرکت ها دارا بودن توانایی بالا در گرفتن مجوز و واردات آن به کشور میباشد.
توسعه اقتصادی پایدار در هر کشوری به مؤلفه‌های زیادی از جمله صادرات و واردات کالا وابسته است. میزان واردات و صادرات در هر کشوری نشانه‌ی خوبی برای سنجش رونق اقتصادی آن کشور است. هیچ کشور توسعه‌ یافته‌ای قادر به تولید داخلی تمام کالاهای مورد نیاز خود نیست و لاجرم مجبور به واردات است. اما نحوه واردات، میزان آن و تزریق کالای وارداتی به بازار داخلی همگی عناصر مهمی هستند که واردات را تبدیل به اهرمی برای توسعه و رشد اقتصادی یک کشور می‌کنند.
الویت های حریم خصوصی
وقتی از وب سایت ما دیدن می کنید ، ممکن است اطلاعات مربوط به سرویس های خاص ، معمولاً در قالب کوکی ، از طریق مرورگر شما ذخیره شود. در اینجا می توانید تنظیمات الویت های حریم خصوصی خود را تغییر دهید. لطفاً توجه داشته باشید که مسدود کردن برخی از انواع کوکی ها ممکن است بر تجربه شما در وب سایت ما و خدماتی که ارائه می دهیم تأثیر بگذارد.