Scroll Top

تامین مواد اولیه کارخانه ها

تامین مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات
کارخانه
بازرگانی فرهادیان آماده همکاری با کارخانجات در صنعت های مختلف می باشد. کارخانجات می توانند از طرح ویژه واردات 20-80 استفاده نموده و تنها با پرداخت 20 درصد از مبلغ مواد اولیه مورد نیاز خود را ثبت سفارش کرده و مابقی هزینه را هنگام تحویل کالا تسویه نمایند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.
تامین مواد اولیه کارخانه های تولیدی یکی از دغدغه های اصلی شرکت های تولیدی به حساب می آید.

یکی از اصلی ترین و تخصصی ترین خدمات شرکت بازرگانی فرهادیان خرید مواد اولیه خط تولید کارخانجات می باشد، این مجموعه با بیش از 13 سال سابقه فعالیت و خدمت در زمینه تامین مواد اولیه کارخانجات یکی از فعالترین مجموعه ها در کشور در این زمینه می باشد.
ترخیص مواد اولیه شرکت های تولیدی از گمرک از جمله مهم ترین فعالیت های تجاری در کشور می باشد که با توجه به ضرورت واردات مواد اولیه به داخل کشور، اغلب تجار و بازرگانان داخلی تمایل دارند از این مواد و کالاها در تجارت های وارداتی خود استفاده کنند. واردات مواد اولیه شرکت های تولیدی و کارخانجات صنعتی از جمله مهم ترین فعالیت های تجاری است که هر کشوری باید برای پیشبرد صنعت و توسعه اقتصاد خود بدان توجه داشته باشد.
فعالیت شرکت بازرگانی فرهادیان در خدمت تامین مواد اولیه کارخانجات:
پیدا کردن منابع قابل اعتماد و مناسب جهت خرید کالاهای درخواستی مشتریان

خرید و تامین خارجی به منظور واردات کالا

اعتبار سنجی فروشندگان خارجی

خرید و تامین مواد اولیه مورد نیاز صنعت های مختلف
الویت های حریم خصوصی
وقتی از وب سایت ما دیدن می کنید ، ممکن است اطلاعات مربوط به سرویس های خاص ، معمولاً در قالب کوکی ، از طریق مرورگر شما ذخیره شود. در اینجا می توانید تنظیمات الویت های حریم خصوصی خود را تغییر دهید. لطفاً توجه داشته باشید که مسدود کردن برخی از انواع کوکی ها ممکن است بر تجربه شما در وب سایت ما و خدماتی که ارائه می دهیم تأثیر بگذارد.