Scroll Top

صادرات کالا با سرمایه ما

صادرات کالای مد نظر شما
ترخیص-کالا-1
بازرگانی فرهادیان جهت رفاه حال مشتریان و راحت تر شدن روند صادرات کالا اقدام به اجرای طرح صادرات کالا به صورت خرید تضمینی کالا نموده است که شرکت بازرگانی فرهادیان پس از بررسی امکان صادرات و مجاز بودن کالای شما اقدام به خرید تضمینی کالای تولیدی شما نموده و معادل ارزش ریالی کالای به شما پرداخت خواهد شد. و مابقی مراحل صادرات کالا به عهده شرکت بازرگانی فرهادیان می باشد.

بنابراین اگر به دنبال یک تجارت بین المللی بسیار پرسود هستید، می توانید صادرات کالا و تجهیزات خود را با شرکت بازرگانی فرهادیان انجام داده و با اطمینان خاطر کالای خود را به مرحله صادرات و جهانی شدن برسانید.
شرکت بازرگانی فرهادیان به صورت تخصصی و به سه طریق زمینی، دریایی و هوایی صادرات کالا را انجام میدهد.
صادرات کالا یکی از روش‌های افزایش تولید ناخالص ملی است و برای اقتصاد هر کشور حیاتی محسوب می‌شود. صادرات علاوه بر این که سود فراوانی برای شرکت یا فرد صادرکننده دارد، با ورود ارز موجب بهبود اقتصاد کشور نیز می‌شود. صادرات کالا در بازارهای جهانی از حساسیت‌های خاصی برخوردار است و در صورت عدم رعایت نکات اصولی، باعث اتلاف سرمایه مالی و انسانی می‌شود.
الویت های حریم خصوصی
وقتی از وب سایت ما دیدن می کنید ، ممکن است اطلاعات مربوط به سرویس های خاص ، معمولاً در قالب کوکی ، از طریق مرورگر شما ذخیره شود. در اینجا می توانید تنظیمات الویت های حریم خصوصی خود را تغییر دهید. لطفاً توجه داشته باشید که مسدود کردن برخی از انواع کوکی ها ممکن است بر تجربه شما در وب سایت ما و خدماتی که ارائه می دهیم تأثیر بگذارد.